Tuesday 5 June 2012

Vahepeal olen tubli ka

Nii hea, et meil on nelja päeva pikkune nädalavahetus. 

Laupäeva ja pühapäeva ma magasin lihtsalt maha. Laupäevast ehk pikemalt teinekord, sest see pani sügavalt elu ja enese käitumise üle järele mõtlema. Vihjeks mainiks, et ma olen üsna kindel, et see vein, mis mul reede õhtul katuse sõitma viis, ei olnud päris puhas vein. See on tavaliselt see vein, mida saab manustatud pohmakata, isegi kui paar rummi-koksi lõpetuseks juua. Seekord oli laupäeval oht lihtsalt ära surra. Ehk oli mu keha seekord lihtsalt nii väga alkoholile vastu, aga minu meelest on see siiski ülimalt kahtlane, sest ausalt ei ole ma end elusees nii halvasti tundnud, isegi kaks-kolm korda suuremate alkoholikoguste juures. Seetõttu tulebki väike uurimine võlts-veinidesse ning kui tõenäoline see on, et ma poest mingi jama sain. 

See selleks praeguseks, muutused on plaanis iseendaga, aga neist ka teinekord, kui ma olen ise oma mineviku, oleviku ja tuleviku üle tõsiselt järele mõelnud. Igatahes on aeg kõigis aspektides täiskasvanuna käituma hakata. 

Paneks aga kirja tänase päeva, mis on olnud nii teguderohke, et ma olen enda üle lausa uhke. 

Hommikul tegime kiire poeringi, sest oli vaja paari asja toidupoest ning koristamise vahendeid. Peale seda asus Roger õppima oma töö juures tuleva eksami jaoks ja mina hakkasin asjatama. 

Pesin ära kolm masinatäit pesu. Iseensest ei ole raske pesu masinasse panna ja sealt välja võtta, aga kättevõtmine on alati pikk.

Koristasin magamistoa. Hääästi korralikult, isegi kapiuksel olevad peeglid küürisin eriti korralikult üle.

Koristasin vannitoa. Taaskord hästi korralikult. Vahepeal ma teen natukene üle jala, aga seekord olin hingega asja juures.

Puhastasin mõned oma jalatsid, mis nüüd näevad välja nagu uhiuued.

Pesin kõik oma meigipintslid. Absoluutselt kõik (u 30), isegi need, mida ei ole ammu kasutanud, sest neilt oli aeg tolm ära pesta.

Tegin kanapirukat, mis on Rogeri suur lemmik, ja mida me ei olnud ammu söönud.

Pesin kõik nõud. Kaks korda. Lasksin kallil kaasal rahus õppida, muidu on nõudepesu tema töö, kui mina süüa teen.

Nüüd istun ja naudin paar tassi kohvi. Peale seda vaja pesu triikida ning hiljem saia ja muffineid küpsetada. 

Homseks jätan elutoa ja köögi koristamise ning endale teeks väikese spa-päeva, et end kolmepäevaseks töönädalaks valistada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...