Saturday 9 June 2012

Haige vol 2

Täna on enesetunne parem selles mõttes, et ei ole nii uimane enam olla. See-eest on kurk endiselt valus ja nina on tatti täis - tõeline külmetus ikka.

Eile jäin kella 21 ajal diivanil magama ja mu armas mees lihtsalt jättiski mu sinna. Ütles, et ma nägin liiga armas välja. Kella 2 ajal ta käis vett joomas köögis ja siis ma ajasin end ikka voodisse. Muidugi und sai pikalt, seega täna olin juba kell 6:30 üleval.

Nüüd on aega juua kohvi ja mõningaid rohte manustada, mis ehk olemise natukene kiiremini paremaks teevad.

Ma ei ole absoluutselt harjunud haige olla! Viimati oli külmetus küll oma 1,5 või isegi 2 aastat tagasi...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...