Monday 26 September 2011

Nädalavahetuse kokkuvõte

Nädalavahetuse kokkuvõte nüüd :)

Laupäeval ärkasime üsna varakult ja ühe sõbraga oli lõuna kokku lepitud. Rändasime kesk Londonisse ja iPhone kaardi abil leidsime õige koha ülesse. Too sõber on investor ja teeb kunsti, väga huvitav inimene. Tutvusime temaga ühe teise tuttava juures õhtusöögil ja Roger on temaga suhtlema jäänud. Tema teadis ka seda hästi armast pagarit, kus oli ka restorani pool, kus lõunatasime. Me pidime isegi järjekorras seisma, et lauda saada, aga see oli täiega seda väärt. Mina sõin seene-spinati pirukat ja Roger sõi friikaid kalaga (traditsiooniline fish and chips), mis oli väga teistsugune Burger Kingile, mida me tavaliselt väljas käies sööme.
Peale seda käisime Nailhpilia küünemaalingu näitusel, kuhu ma jälle telefoni kaardi abil ilusti kohale jõudsin. Näitus oli muidugi meestele natukene igav, aga mina vahtisin küll kõiki imelisi maalinguid suu ammuli :)

Koju suundudes tegime Rogeriga Thamesi kaldal paar pilti ka üksteisest, sest me oleme juba sellised edevad inimesed.

Siis ostsime paar siidrit ja suundusime Rogeriga koju siidrit jooma ja lihtsalt puhkama.

Täna läks uni juba kell 8 ära peale järjekordset jube imelikku unenägu (viimasel ajal on need sagenenud, täiesti ajuvabad). Peale hommikusi toimetusi käisime oma reisipileteid uuendamas, nüüd on kuu aega hooletu taas ja saan bussiga sõita. Siis kiire tripp Uxbridge, kus Roger paar oma vana XBoxi mängu maha müüs ja me natukene süüa ostsime. Meil oli rahaliselt väike piirang peal endal ja ma täiega imestan, et me suutsime järgmiseks nädalaks toidu 20 naela eest saada ja ma ei ostnudki kõige odavamaid toiduaineid poes. Näitab jälle, et kui me väga tahame, siis saame rahaga veelgi paremini hakkama ja ei pea alati palju kulutama. Järgmine nädalavahetus on nagunii oktoober ja siis on kindlalt šoppama minek (nimekiri asjadest aina pikeneb)...

Nüüd Roger mängib XBoxiga jälle, minul on kartulid ahjus ja peale söömist asun küüsi lakkima. Täna oleme koristamiseks liialt laisad :) Muidu igati asjalik nädalavahetus ja see ei olegi veel läbi...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...