Wednesday 20 April 2011

Positiivsus

Oh, nädalavahetus oli üsna kiire ja sisutihe: reede õhtul käisime sõpradel külas ja mekkisime mangoviina, laupäeval päeval kohtusin Rogeri eestlannast tuttava ja tolle kaaslasega ning käisime Westfieldis natukene šoppamas, õhtul käisime Rogeriga tuttava juures õhtusöögil, pühapäeval kiire tripp Uxbridge ja siis puhkasime ka natukene. Tundub, et vahepeal olen esmaspäeval isegi rohkem puhanud, kuigi nädalavahetusel on palju tegemist olnud, mitte ei ole vaid kodus lebotanud.

Vähemalt on vaid homme ja neljapäev veel ja siis neljapäevane nädalavahetus! Siis kolm tööpäeva ja järjekordne neljapäevaline nädalavahetus. Ja ilm on ka super - täna tuli umbes 24C ära ja töölt koju tulles oli nii palav.

Täna kohtusin meie naabriga ka... Prügimajanduse teemal. Nimelt siin jäetakse prügikotid lihtsalt maja ette, kust prügimehed need kord nädalas ära korjavad. Siinsetele rebastele aga meeldib öösiti meie prügikottides tuhlata ja siis ongi prügi igal pool maja ees laiali. Lootes, et need viis meesterahvast, kes siin majapidamises meiega lisaks elavad, end kokku võtavad ja koristavad, ei hakanud ma ka koristama. Täna aga oli naaber uksele kirja jätnud ja lisaks juhtusin temaga rääkima ka ja ta virises, et kogu meie prügi on nende maja ette toodud. Nõudis veel, et ma kohe ära koristaks, ma õiendasin vastu, et ma teen süüa, ma ei hakka samal ajal prügi koristama. Toit sai valmis, panin kindad kätte ja koristasin kiirelt majaesise ära. Ma ei kavatse seda kordagi enam teha, las teised viis tuba ka liigutavad oma ahtreid! Homme helistan kindlasti mõndadele üüri-korteritele.

Head uudist ka, minu kallile kaasale pakuti järjekordne töökoht praeguses kohas. Nimelt mai keskel lõpeb ta praegune leping ära ja me ei olnud eriti kindel, mis temast saab.. Õnneks justiitsministeerium on temast ikka väga huvitatud ja loodetavasti tuleb järgmisest tähtajalisest tööst alatine. Siis saame rahus omaette elamises elada, mida me endale lubada saame :)

Tunne on väga positiivne tuleviku suhtes!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...