Tuesday 5 April 2011

Murest lahti

Jagatud mure on alati pool muret. Nimelt tööl tekkis üsna pingeline olukord, kus teise osakonna juhataja lõpetas kõne öeldes, et ta kirjutab sellest kellelegi. Ma ju võtan kõik alati liialt hinge, süda puperdas, sisikond keeras ja tulin koju. Mehele olukorra ümberrääkimine pani mind palju paremini tundma, sest tegin ju siiski kõik võimaliku ja mina ei olnud see, kes kliendile valet informatisooni andis. Homme räägin enda juhatajaga ja vaatame, kas sellest midagi tõsisemat kujuneb. Loodetavasti mitte ja ma saan selle unustada sama kiirelt.

Õhtusöök oli täna üsna tervislik: ahjus küpsetatud lõhe, riis (valge ja musta riisi segu), tomati-sibula salat ja herne-majoneesi salat. Kõht on nii täis ja mõnus on olla. Üritan endast parimat anda, et toitumisharjumusi tervislikumaks muuta. Laupäeval tegime ilusti restoranis viimase burgeri söömise ka ning järgneva kuu kokkame kodus. Salateid, juurvilju ja värsket toitu tuleb kindlasti meie menüüse rohkem. Lisaks olen nädal aega hommikut sooja sidruniveega alustanud ja täitsa meeldib. Saaks kohvijoomise ka vähemaks, oleks tore, aga küll jõuab, üks samm korraga :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...