Friday 9 July 2010

Puhkusest, hammastest ja pere laiendamisest

Puhkus! Võtsin reede ja esmaspäeva töölt vabaks. Oli plaan, et kui Saksamaa jalka finaali saab, siis läheme Saksamaale sõpradele külla seda vaatama. Finaali nad ei saanud ja mis me ikka neid norutamas vaatamas käime. Teeks natukene DIY hoopis. Kuna me nagunii ainult rendime ühte tuba, siis ei hakka üle pingutama. Ostsime Wilkinsonist odava värvi ja rullid ja pintslid ja kavatseme toa seinad üle värvida. Luba on majaomanikult olemas. Lisaks peame kunagi varsti päris oma voodi ära tellima IKEAst ja riidekapi ka. Muretseks vaikselt päris oma mööblit ka, ma arvan, et me oleme selleks valmis...

Eile oli lõpuks mu esimene hambaarsti külastus ka. Kuna ainult registreerimine ja kontroll oli, siis urgitseti kõik hambad üle ja tehti pilti. Mul on vaja 6 plommi ja üks hammas välja tõmmata. Tundub küll palju, aga mulle tundub, et nad panevad ka imepisikestele aukudele plommi peale, millest mu hambaarst Eestis ei hoolinud. Oli valida, kas ma tahan eraraviga valged plommid, mis läheks umbes £80 ühe eest, kokku siis £480. Või haigekassaga hõbeplommid, millel pean kogu ravi eest kokku maksma ühekordse tasu £45.60. Kuna õnneks kõik plommid oleks mu tagumistesse hammastesse, siis valisin muidugi 10 korda odavama variandi. Ma olen juba abielus, ei ole vaja kedagi enam võluda :D Kõige parandamiseks tuleb kolm külastust. Esimene on 23ndal ja siis tõmmatakse mul lõpuks see vastik hammas välja, mis mind novembris täiesti hulluks ajas valuga. Ise olen rahul ja luban korralikult õhtuti ka hambaid pesema hakata :P

Ma arvan, et mu kallil kaasal on hakanud ta bioloogiline kell vaikselt tiksuma. Rääkis oma nädal tagasi, et ta nägi unes, et ma ootasin meie esimest last ja see olevat poiss olnud. Lisaks mainis üks päev, et me peaks ikka rutem oma elamist otsima, et siis saaks me perele lisa ka muretseda. Mina olen nagunii juba pikemat aega rasedatest ja väikestest lastest vaimustunud olnud ja mõtlen tihti, milline meie järeltulija välja paistaks. Ja kui süda väga pehmeks läheb, lööb mõistus kaikaga pähe, et mul veel aega on ja nii hea on ju lihtsalt kahekesi ka isekad veel mõnda aega olla. Eks näis... Ehk aasta-paari pärast võtame selle järgmise sammu ette. Meie ühine draakonipuu on isegi mitu kuud olnud ja ikka veel elus, ehk oleme valmis :)

Ma olen eriti osav täiesti suvalistest teemadest ühe postituse tegemises :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...