Wednesday 7 July 2010

Pasta a'la Mari

Kuna mu elus midagi huvitavat ei toimu, siis otsustasin taas ühe toiduteemalise sissekande teha ja jagada, mida ma kokkan, kui ma laisk olen (ja midagi koju ei telli vaid ise teen).

Kõrvalolev pilt teile ehk kõige maitsvam ei tundu, kuid välimus on petlik. Ülevaade, mis ma siis kokku keerasin:

Esiteks panin keema pasta. Eelistame alati pennet või rigatonit. Ma ei ole päris kindel, kuidas need eesti keeles on ja olen liiga laisk,et välja uurida. Ehk siis torujad piklikud pastad on kõige maitsvamad meie jaoks.

Kuni vesi keema läks, hakkisin ühe rohelise paprika, ühe sibula ja ühe suvikõrvitsa. Panin pannile natukene extra virgin oliiviõliga praadima ja lisasin soola ja pipart. Pannil olid juurviljad umbes 5 minutit, kuni pehmeks läksid. Siis lisasin tomatipasta. Täiesti suvalised on meil tavaliselt. Seekord kasutasin Loyd Grossmani Pasta Bake - Creamy Tomato, Spinach and Ricotta "Al Forno" kastet. Kuumutasin seda paar minutit pannil. Kurnasin pasta ja segasin valminud tomatikastmega üle. Lisaks natukene creol vürtsikat kastet ja hulgaliselt riivjuustu.

Voila! Imelihtne ja odav, kuid ülimalt maitsev õhtusöök ongi valmis :)

PS! Väiksena ei söönud ma makarone üldse, sest peres oli tavaks teha eestipäraselt vorsti või hakklihaga ja mulle oli see ülimalt vastu. Peale Cardiffis itaallastega koos elamist on minu suhtumine pastasse täielikult muutunud. Nüüd on see üks meie lemmiktoite ja alati hea väljapääs, kui midagi ei oska enam kokata.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...