Friday 23 July 2010

Mina miinus hammas

Nõrganärvilistel mitte lugeda.

Tunne on nagu vampiiril, suu on verd täis. Tunnike tagasi tulin hamba arsti juurest, kuhu ühe hamba jätsin. Kuid mul on hea meel, sest nagu ka kirja on pantud, tegi see ikka vääga valu. Hirm oli mul küll, sest mul ei ole iial varem hammast välja tõmmatud ja ma ei ole iial igemesse kohalikku tuimestust saanud. Panen enda jaoks üksikasjad kirja, et tulevikus hea lugeda oleks.

Esiteks võttis arst hirmus suure nõela välja, et tuimestust teha. See ikka ehmatas ära küll. Kusjuures ma vaevalt tundsin, kui süsti tehtud. Ma ei ole iial süstimist kartnud õnneks. Siis pidin oma 10 minutit ootama, kui terve vasak suupool tuimaks läks. Istusin siis hambaarsti tooli ja ta hakkas kangutama. Väga kummaline tunne, sest mingit valu ma ei tundnud õnneks. Kangutas paar minutit ja järsku tuligi hammas välja. Arst näitas ka seda mulle ja auk oli selles ikka vägev, mis muidu hammaste vahel peidus oli. Istusin seal siis natukene, et suurem veritsemine peatuks ja panime uue aja, sest mõned plommid on vaja teha. Ütlesid, et teevad tuimestust veel. Võeh, mulle see ei meeldi eriti, natukene ebameeldiv on.

Koju tulin kõrvalteedega, sest mu suu oli natukene viltu tänu tuimestusele. Nüüd tunnike hiljem veritsus veel kestab ja pool suud on ikka veel ilma tundeta. Vähemalt veel ei valuta. Ja see hammas ei tee mulle enam iialgi valu! :D

4 comments:

  1. Vot see on see shokolaadijäätise söömine. :D

    ReplyDelete
  2. Haha, vaevalt :P

    Hammas hakkas lagunema plommi alt, seega ma kahtlustan, et mu hambaarst Eestis ei puhastanud auku korralikult ära.. Või mida iganes nad teevad :P

    ReplyDelete
  3. minul on hambaarsti juures alati silmad kinni. ega see süst midagi meeldivat pole, aga kui ma seda nõela vaataks, siis läheks ilmselt paanikasse :D

    ja noh, nagu ütlesid - tõmbamine ise ju valus polnud. mul tõmmati kaks tarkusehammast välja... aukude kadumine võttis veidi aega jah. igatahes hea, et pahalane läinud. ja TEGELIKULT polnud ju üldse NII jube. mis see "väike" veri ikka teeb :P

    ReplyDelete
  4. Mul tõmmati tavaline hammas välja, mitte tarkusehammas, seega vähem valus. Mu pabin oli suurem kui asi väärt oli :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...