Thursday 8 July 2010

Köögikata tegutseb

Keegi ei saa väita, et ma oma abikaasat ei toida. Ja siin ma olen järjekordse toidupostitusega :)

Seekord tegin eestimaist - keedukartul ja hakkliha pajaroog. Keedukartuleid teeme me üldiselt üliharva. Ma arvan, et ma oma lapsepõlves suutsin sellest lihtsalt isu täis süüa. Nüüd teeme keedukartulit vaid siis, kui tõesti midagi teistmoodi sooviks või mul eestipärase toidu igatsus peale tuleb.

Ma arvan, et kartuleid oskab igaüks keeta ja sellest ma kirjeldust panema ei hakka. Mainiks vaid ära, et kasutasin värskeid kartuleid. Või noh kui värsked nad ikka veel on..

Hakkliha roa jaoks on esmalt vaja praadida hakkliha. Maitseks lisada ka soola ja pipart, eestimaiselt. Hakkida: 1 suvikõrvits, 3-4 tomatit, 1-2 sibulat. Seejärel võtta üks keskmise suurusega pott, põhja panna natukene õli ja koostisosad panna kihiti:

1. kiht - hakkliha
2. kiht - sibul
3. kiht - suvikõrvits
4. kiht - tomat
5. kiht - hakkliha
6. kiht - sibul
7. kiht - suvikõrvits
8. kiht - tomat

Peale või vahele veel lisada soola ja pipart, et ikka maitset oleks, mitte-eestipäraselt. Soovi korral lisada ka natukene vett, et rohkem vedelat kastet oleks kartulitele panemiseks.

Seda kupatust hautasin ma potis umbes 15-20 minutit, kuni kõik ilusti pehmeks oli haudunud.

Head isu!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...