Thursday 19 November 2009

Random five

1. Täna on viimane vaba päev. Olen harjunud väga umbes kella 1-2 ajal öösel magama minema ja siis samal kellaajal päeval üles ärkama. Homme peab end aga kell 3 üles saama ja sedasi neli päeva järjest (oh õudu!). Seetõttu äratas mind täna kell 8 äratuskell ja õhtul hoian pöidlaid pihus.

2. Täna kavatsen hea tunnikese vannitoas vannis mõnuleda. Ma ei ole siin seda kunagi teinud, kuid eks esimene kord ole ikka esimene. Loodan, et vannituba liiga külm ei ole selle jaoks.

3. Kavatsen üldse tavalisest asjalikum olla täna. Vaja saata kodustele nimekiri asjadest, mida me sealt tahame, et nad kaasa tooks. Tuleb jälle poes toitu ostmas käia. Homseks tööpäevaks valmistuda. Jne.

4. Ma olen Flickris väga uudishimulik. Lemmikotsing on "what is in my handbag" (või handbagi asemel wallet, purse, make up bag, vms) ja täiesti häbitult. Selle otsingu tulemusi võiks ma tunde uurida ja lehitseda.

5. Ma hakkan ka interneti-ostlemisest rohkem ja rohkem huvituma. Vabal ajal on super Amazonis ringi tuhlata ja järgmiseks kuuks on paar asja ostukorvis olemas, mida "hädasti" vaja on :)) Lisaks on ka ostukorv valmis Fragrance Directis ja siis peaks mul küll kosmeetikat olema vähemalt mõneks ajaks piisavalt. Kui just suuremat meigikotti ei ole vaja muretseda.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...