Sunday 22 November 2009

Lõhnadest..

Täna sai kolleegidega natukene pikemalt parfüümidest räägitud. Ma olin pigem vait ja kuulasin. Olen nimelt parfüümide suhtes väga valiv ja kui ei meeldi, siis ei jätagi lõhna meelde. Üldse on mul vaid kolm erinevat olnud, mida olen kõiki rohkem kui ühe pudeli kasutanud:
1. Carolina Herrera 212
2. Lacoste Touch Of Pink
3. Elizabeth Arden Green Tea (hetkel kasutusel).
Mees on mul Calvin Cleini lõhnade fänn ja kasutab Euphoriat juba mõnda aega.

Parfüüm on ju aga alati parimaks jõulukingiks. Seetõttu kavatsen ma temale osta selle ja endale võib-olla selle (viimane oleneb sellest, kui palju ma kuu lõpus palka saan :P) lihtsalt vahelduseks. Aga kes sellest jõulupraest ikka hoolib, kui saab olla ilus ja hästi lõhnata :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...