Thursday 19 November 2009

Kingitus!

Sain eile ühelt sõbralt ka kingi. Üllatus oli suur, sest see ilmselt üks lahedamaid kinke, mis ma iialgi saanud olen. Nimelt on mul võimalus täiesti enda parfüüm disainida! Jee! Umbes tunniajaline sess, mille käigus seletatakse parfüümi olemusest rohkem ja siis eksperdi abil saan enda lemmiku kokku panna, millele saan ise nime panna ja ka pudeli valida. Aegub mu kink 09.09.2010 ja vaatasin järgi, et asub samas piirkonnas Eesti Saatkonnaga ja see sõit on täiesti talutav, vaid paar bussi tuleb võtta. Arvan, et lähen seda soojemate ilmade tulles tegema.. Või kui enne igav ei hakka :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...