Thursday 26 November 2009

Majandamine jõuludeks

Paari päeva pärast on palgapäev ja tänu mu eelmise kuu lõpus tehtud mitmetele ületundidele (kokku sai 52,5 ületundi tehtud, whoa!) tuleb natukene rohkem raha lõpuks, mis tähendab, et peale maksude maksmist ja raha hoidmist toidu jaoks jääb meil isegi midagi üle shoppamiseks (whopee!). Märgatav osa sellest läheb kindlasti jookide ostuks aastavahetuseks (pere siia tulemas ja mingit Sainsbury rummi ma neile ei anna ikka, pirtsakad oleme selles suhtes) ja kingitusteks. Ja jõuludeks lubas mu kallis kaasa tõelisi kariibi jõulutoite teha. Lubasin vastu, et järgmine aasta teen tõelise eesti jõululõuna meile, kuigi ma tean, et ta hapukapsast ja seapraest eriti vaimustuses ilmselt ei ole :P

Planeerida mulle meeldib, kuigi vahepeal on natukene raske ka. Tahaks väga ette võtta asjad, mida meil hädasti vaja on (uusi patju ja tekki on meil kohe kindlasti vaja), kuid samas tahaks ju väga meid poputada ka raske aasta puhul. Kahjuks mees oma Armani kella see aasta minult ei saa, kuid väiksemaid asju luban talle küll. Ise tahaks tõelise naisena ikka riideid ja kosmeetikat. Plaan lõnga ka endale varuda, et õhtuti huviavam oleks (mu kudumisetuhin on taastunud). Ja pesu ja kingi ja nii edasi ja nii edasi.. Ja siis vaatan endast vasakule, et meie riidekappi palju rohkem ei mahu, seega vähemalt ei saa ma päris üle piiri ka minna :D

Kokkuvõttes sooviksin olla tänulik, et meil sel aastal natukene kenamad jõulud tulevad ja et meie ümber on inimesi, kes meist hoolivad :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...