Wednesday 18 November 2009

Minu päev

Sünnipäev läks väga mõnusalt mitte midagi tehes. Uni läks juba kella 9 ajal. Lõunaks tellisin mehelt õiget kariibi toitu, milles peab kindlasti olema kanaliha ja riisi. Väike kontakteerimine emaga ja valmis imehea pilaf, mille me täna lõpetasime. See tuleb nüüd meie menüüsse kindlasti tihedamini.



Eelmisel õhtul peale tööd tegin endale ka küpsisetordi valmis, mis siis öö läbi külmikus tahenes. Küpsiste vahele panin hapukoore-suhkru-kakao segu, küpsised kastsin ise piima sisse ja peale sai pantud tumeda šokolaadi-vahukoore-või segu. Lisaks sai šokolaadinööpidega enda uus vanus peale tehtud. Pildil on küll kahes kohas väike defekt peal, mis tuli fooliumist, millega ma üritasin kooki katta. Nimelt jagame külmikut teiste inimestega ja ma lihtsalt kartsin seda niisama külmikusse lükata, ei ole teiste nina sellesse vaja. Maitses igatahes paremini kui välja paistis.

Jookide osas jätkasime kariibi-teemaga. Sai kuu alguses lennujaamast kaks pudelit 20 naela eest ostetud meie mõlema sünnipäeva jaoks. Pilafi sisse aga käis ka kookosekreem ja see kattis mu soolikad ilusti hästi, mistõttu rumm mulle pähe ei hakanudki, proovisin, mis ma proovisin.

Mehelt sain üllatuslikul kombel kingiks huuleläike, mis tal õnnestus interneti teel võita (raha ta meil ju kahjuks veel sisse ei too). See oli küll ülimalt armas temast proovida midagigi saada, mis mulle rõõmu valmistaks. Ämm leidis ka internetist imekena koti, mis ta mulle osta kavatseb ja mis siis meie jõulupakki läheb, mis ta meile peaks peatselt postitama.

Kokkuvõttes oli väga rahulik ja kena vanaks saamine :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...