Saturday 10 October 2009

Vaikne reedene päev

Täna sai varakult ärgatud, et end Eesti Saatkonda teele seada. Enne sai mees kümme korda ümber mõeldud, et kas me ikka läheme või mitte, sest teki all oli ka ju hea ja soe olla. Aga käisime ära. Kohustuslikud moositäitisega potsikud Tescost ja jalutasime Westfieldi kaubanduskeskuses natukene ringi nagu rikkad inimesed:




Tuleb tunnistada, et neis uhketes poodides tunnen ma veel natukene kehvasti ja mitte just eriti omas elemendis. Ühelgi asjal seal hinda ei ole, sest eks need inimesed vaid neid ostavad, kes hinda ei vaatagi. Ehk ühel heal päeval, sest paarist Gucci kingast ja Prada käekotist ära ei ütleks küll.

Kuna homme varakult ületunde tegema minema, siis õhtu on meil vaikne. Mees mängib lennukit teleri ees ja mina sehkendan telefoniga. Uuendan natukene muusikat, mis mul seal on, et bussis huvitavam oleks. Sai mõttetut poppi ära võetud, mida ma iial nagunii ei kuula ja peale sai pantud Vennaskond, Tshaikovski "Pähklipureja" (jõulud lähenevad, on juba aeg!) ja mingit chillout muusikat, et bussis mõnus oleks. Lisaks otsin internetist ilusaid ja armsaid taustapilte telefonile. On kuidagi selline roosamanna tuju peal oma pehmetes villastes sokkides.

Hambad valutavad mul endiselt ja päevas kulub oma hea 3-4 valuvaigistit. Ma tean, et alumisel korral ongi üks hammas väga katkine, kuid ei tea, mis ülemisel real viga on. Mul on kerge kahtlus, et mul seal tarkusehammas hakkab välja punnitama. Peaks endale hambaarsti aja panema. Haigekassa oma siiski ja sel ilmselt vääga suur ooteaeg. Kuigi ma nende arsti-teemadega väga laisk olen, perearsti ei ole mul jätkuvalt siin :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...