Friday 23 October 2009

Ületöötamine vaikselt..

Rammestus hakkab peale tulema kõigist ületundidest, mida ma teen. Täna läheb kuues päev järjest, millest neli olid kell 3 ärkamisega, üks lisaks sellele topelt-vahetus ja eile-täna töötan poes, kus hirmus palju tegemist on (meeletus koguses interneti tellimiste valmistamine ja lisaks suur raha saadetis (ma pidin selle viimase sõna jaoks sõnastikku kasutama, sest eestikeelne sõna ei tulnud meelde!). Ei saa hetkeksi maha istuda ja lihtsalt rahulikult olla. Lisaks sellele käivad juhatajad jubedalt närvi sellega, kuidas mu näitajad (käive ja muud taolised asjad) nii madalad on. Sest ma lihtsalt ei müü inimestele asju, mida neil tegelikult vaja ei ole ja seletan neile selgelt ära kõik! Üks päev oln õhtupoolikul ülivaikses poes omaette ja sai mõnuga internetis oldud ja tervenisti 12le töökohale kandideeritud. Kahelt on juba ei-vastus, aga see jätab 10 veel!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...