Monday 12 October 2009

Häda ei hüüa tulles

Valu on jõudnud nii kaugele, et helistasin hädaabisse. Olid väga armsad ja uurisid, mis mul viga on jne. Kuna ma ise möku olen, siis helistas mees alguses minu pärast ja nad temalt uurisid, et kas ma olen ikka teadvuse juures ja kas mul hingamisega raskusi on ja muud taolist koledat. Siis ikka tahtsid minuga ka rääkida. Nad oleks mulle tunni aja pärast saanud kiirkorralise hambaarsti aja, aga kahjuks oleks see olnud meie kodust liiga kaugel, sest me peame bussidega seiklema, autot meil ju ei ole. Andsid siis ühe teise numbri, kuhu hommikul helistama pean ja kus ma siis homseks endale uue aja saan, kuhu kohe minna saaks. Valetasin neile ka natukene. Uurisid, et mis rohte võtan ja ütlesin ausalt, et paratsetamooli ja ibuprofeeni. Ütlesid, et ma kogust ei ületaks, ibuprofeeni tohib kolm doosi päevas võtta ja paratsetamooli viis doosi. Vastasin, et ei, kindlasti mitte. Ma olen täna ibuprofeeni oma neli doosi võtnud (kaks pikaajalise toimega ja kaks tavalist) ja vast kolm paratsetamooli. No muudmoodi ei kannata lihtsalt, sest valu tuleb niii ruttu tagasi. Helistasin tööle, et homme nad mind ei näe, sest pean arsti juurde minema. Pean neile kell 4:30 hommikul uuesti helistama, et hommikusi juhatajaid sellest teavitada. Pöidlad pihku, et homme minu olukord paremaks saaks!

Hetkel on suht normaalne olla, eks ma valuvaigisteid täis ka. Tunne nagu superstaaril. Ja hambaid olen ka ma ei tea mitu korda täna pesnud, see aitab natukene. Üritasin mõtteid oma hambalt ka eemale saada ja tegin täna juustusaiakesi ja kaneelikukleid. Kaks kuklit suutsin süüa ja väga hea tuli. Muretsesin uue kuivpärmi, mis lõpuks ometi ka taigna kerkima pani. Viimasel ajal häda mu eelmise pärmiga, et see ei pannud tainast üldse kerkima. Eks siin elamses on külm ka. Seekord panin taignakausi voodisse teki alla ja voodil panin elektrilise soojenduse ka sisse. Ehk see ka aitas :)

Lahke naine telefonis soovitas kõrgetel patjadel magada, et sel puhul ei valuta nii palju. Ma just armastan madala padjaga magada. Eks näis, kuidas see välja tuleb, ilmselt ärkan kaelavaluga lisaks kõigele :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...