Friday 23 October 2009

Sünnipäevaplaanid

Põhjust miks ma nii palju tööd raban nüüd on meie lähenevad sünnipäevad. Meespool saab vanemaks 3.11 ja mina saan vanemaks 16.11. Mul oli esialgu küll plaan enda sünnipäeva puhul minna ja oma hammas lasta välja tõmmata (jube hea kink 21. sünnipäevaks :P) ja mehele ostaks, mida iganes ta tahab (lootsin PS3 mängu peale). Eile hakkas mees aga ajama, et me võiks Saksamaale ta tuttavatele külla minna järgmine kuu. Ütlesin ei, siis oli ta tusane kuni ma jah ütlesin. Eks ta moosis ka natukene, et ma olen nii palju tööd rabanud (tema on meil mõnda aega tööd otsinud, kuid veel tulemusteta, aga sellest ei taha ma kohe mitte pikemalt rääkida siin) ja pean endale midagi ikka lubama ka. Minu vastuargument oli, et piletid saaksime lubatud, aga päris käed taskus ei tahaks ju ka minna. Natukene arutasime veel ja siis ta pakkus välja, et me võiks paar sõpra veel võtta ja hoopis päevaks Prantsusmaale Lille´i shoppama minna, et seal novembris jõululaadad juba käivad ja suur-suur kaubanduskeskus pidavat olema. Ei ole küll parim aeg siit Euroopasse minna, kuna nael on euro vastu niiii madalale langenud. Saaksime sealt odavaid veine ja asju osta, sest mul pere on siia tulemas aastavahetuseks ja jõulukinke ka muretseda vaikselt. Eks me veel mõtle selle üle ja ma hoian pöidlaid pihus, et mu hammas uuesti valutama ei hakkaks, sest sünnipäevareis Prantsusmaale meeldiks mulle tunduvalt rohkem, ei olegi hea paar aastat kusagil reisinud. Eks me veel mõtleme ja seedime ja otsustame siis, mida teeme..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...