Monday 7 May 2012

Rullbisviit

Viimasel ajal on mul miskipärast mitmed küpsetised ebaõnnestunud. Biskviit on jätkuvalt maailma raskeim asi ning üks teine kook tuli nädala sees ka jama välja, sest ma segasin taigna-ained täiesti valesti kokku. Seetõttu oli väga tore, kui ma otsustasin üle pika aja rullbiskviiti teha ja see suht koht ideaalne välja kukkus.

Rullbiskviit meeldib mulle muidu väga, aga miskipärast olen ma seda imevähe teinud. Samas võttis see nii vähe aega, et ma tõsiselt mõtlen seda tihedamini teha nüüdsest.

Taignaks kasutasin täpselt sama biskviittainast, millest mul suuremad tordid ebaõnnestunud on:

4 muna, mis ma vahustasin 1dl suhkruga tugevaks vahus, peaaegu 10min.
1dl nisujahu + 1dl maisijahu + 1tl küpsetuspulbrit, mis ma sõelusin enne õrnalt munavahule lisamist kaks korda läbi.

Ajasin taigna ahjuplaadil ilusti laiali ja küpsetasin 225C juures 7minutit.

Selle aja jooksul segasin täidise, milleks kasutasin külmikus olevaid viimaseid vahukoore ja Philadelphia toorjuustu raase, mis ma vahustasin koos natukese suhkruga.

Kui biskviit oli küpsenud, siis tõstsin ta tagurpidi suhkruga kaetud küpsetuspaberile ja keerasin esmalt ilma täidiseta rulli.

Kiirelt rullisin natukene martsipani lahti, mida proovisin esmakordselt enda tehtud koogile panna.

Seejärel rullisin biskviidi lahti, määrisin sellele peale viimase raasu vaarikamoosi (külmikus on nüüd üsna tühjus, kõik raasud läksid käiku) ning vahukoore-toorjuustu segu. Keerasin biskviidi uuesti rulli ning katsin selle lahtirullitud martsipaniga.

Kõik kokku võttis umbes 30minutit, seega tõeline kiirkook, aga siiski ülimalt maitsev.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...