Monday 21 December 2009

Ilma jutt

Juba aasta alguses sain tunda, kuidas kõik Londonis seisma jääb, kui tuleb väikene külm ja lumi. Seda tuli meil ehk nii sentimeeter. Reedel oli peamine päev ja olin siis ka lennujaamas tööl. Reisijatest oli tõsiselt kahju, sest pea kõik lennud olid edasi lükatud ja mitmed jäeti ka ära. Eriti pikalt olid edasi lükatud riigisisesed lennud Newcastlesse või Glasgowsse ja seda isegi kuni 4h! Lend põhja peaks vähem kui tunni võtma ise. Igatahes tavaliselt kui me oma poed sulgeme, siis ei ole enam ühtegi reisijat näha, kuid seekord oli ootesaal veel täiesti täis inimesi.

Eurostari tunnelisse kinnijäämisest ehk olete uudistes kuulnud. Täna ei sõida see rong üldse.

Bussid õnneks veel käisid ja tööle ma sain ja koju sealt sain ka. Nägin küll paari autot teelt väljas vastu posti. Aga britidel ei ole ju talverehve ja ega nad ei oska ka lumega sõita. Ja valitsus ei ole miskipärast kunagi lumeks valmistunud, kuigi sel aastal on see teine kord selliseks jamaks.

Ilm.ee kaudu olen silma hoidnud peal Eesti ilmal ja ütlen, et ega -24 kraadi ma ka enam tunda ei tahaks :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...