Tuesday 8 December 2009

Fragrance Direct ost nr 2

Lõpuks teen kiire postituse minu viimasest ostust Fragrance Directist. Natukene minule ja natukene mehele seekord. Tema sai endale Coryse Salome näokreemi, Calvin Kleini aftershavei ja Calvin Kleini parfüümivaliku. Mina sain endale juuksesirgendajad, L'Oreali Mineral silamlauvärvi, W7 musta sädeleva silmalaineri ja V. Bechami parfüümi kinkepaki. Eelnevas postituses küll ütlesin, et ostan Britney Spearsi oma, kuid viimati poes proovides ei meeldinud mulle see üldse. Ei tea, kuidas esimeses poes see mulle rohkem meeldis. Seekord jäi aga meelde Victoria Beckahmi intimately Beckham lõhn, mille ka otsustasin soetada. Võtsin kinkepaki, millega kehakreem ka kaasas. Olen väga rahul, et lõpuks oma pirtsakuse juures leidsin uue lõhna :)
Mehele meeldivad väga Calvin Kleini lõhnad, seega tellisingi temale hoopis sellise valiku:

Ja ostukorv on sel lehel järgmiseks palgapäevaks ka täis ja ootel :D Kuid peale seda ei oska küll väga endale meigi alalt midagi uut muretseda, sest tavapäraselt palju asju juba kuhjub kokku ja vaja neid ära kasutada. Vaid ehk parfüümikogu täiendan vaikselt.. :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...