Wednesday 8 August 2018

Kui 24h on liiga vähe


Alustame sellise armsa pildiga, sest kõik, mis ma teen, on neile ja nad on seda väärt.

Ma tunnen viimasel ajal, et ajast on hirmsasti puudust, et saada tehtud kõik, mida ma soovin. Samas päev otsas on tegemist ja õhtuks on ikka tunne, et mitte midagi ei saanud tehtud. Kuid eks see koduse ema elu selline on, et pisitööd võtavad oma aja, kuid nende tegemist on märgata vaid siis, kui keegi neid ei tee. Alati on pesu, mida voltida ja ära panna. Alati on pesu, mida pesta ja kuivama panna. Pesumajandus nelja inimesega on ausalt lõpmatu. Alati on kedagi vaja sööta või koristada. Alati on nõusid, mis vajavad pesemist. Alati on midagi, mida koristada - tolmud võtta, vannituba valgendada jne. Alati on laiali olevaid mänguasju, mida ära panna. Teed ühte asja ja juba mõtled, mis järgmisena tegemist vajab, et me päris korralageduses ei elaks. Lastega tahaks aega veeta ja mängida ja raamatuid lugeda ka. 

Kui P käib tööl ja koju tulles sellele enam ei mõtle, siis minu mõte käib alati. Ka voodis olles und oodates juba mõtlen, mis järgmisel päeval kindlasti ära vaja teha oleks. Puhkust ka võtta ei saa. Kuigi P hakkab vaikselt paremaks muutuma, siis päris esirinnas ta kodutöödega abistamises ei ole. Ma olen maailma kehvim küsija ka ning eks sellist asjadega ole sedasi, et vahepeal on lihtsam ise ära teha, kui sada aastat oodata, kuni ta viitsib. Ja naiste koristamine on vähe teine, eksju.

Kõige selle juures tahaks imenatukene enda aega ka, et kududa. Hetkel on käsil mu siinne esimene tasu eest kudumine, millel on väike tähtaeg ja millega ma natukene hädas olen, aga küll tehtud saab.
Viimasel ajal on mul meeletu väsimus olnud, millega ma tihti Amberiga koos lõunauinaku teen ning selle juures ikka kell 21 juba magan. Eile tuli välja, et mul on rauda natukene vähe veres, mistõttu sain natukene ravimeid ja ehk varsti on vähe rohkem energiat jälle.

Kevade tulek ka raudselt aitaks, kuna me oleme kõik vaid korda mööda haiged. Cooper on palju lasteaiast kodus, kuna mingi köha kimbutab teda muudkui. Amber on lõpmatult tatine nagu ma isegi. P on tavapärasest rohkem töölt kodus haige olnud. No ja siis kui nad kõik sedasi kodus haiged on, siis ongi rohkem tegemist, et kõigi tagant koristada ja korda pidada. Oleks meie elamine siis superkorras alati selle tulemusena...

See kõik on ka põhjuseks, miks ma ei ole jõudnud eelmisele postitusele järge kirjutada. Aga see tuleb kunangi varsti varsti!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...