Sunday 21 June 2015

10. ja 11. hammas


See nädal sai Cooper endale juurde lausa kaks uut hammast, mis lõpuks ometi end igemest välja pressisid. Asuvad ta parema poole ülemises igemes. Tema vasakul poolel on näha hammas nr. 9, mis kahest kohast väljas on. Järgmisena tundub, et tuleb välja kaheksas hammas ülesse, kus hetkel keskel veel hammas puudub. Saaks see juba läbi, hammaste tulek on hirmus kogemus tervele perele.

Ahjaa, Cooper on usinalt endal juba esihambast killukese ka välja löönud. Absoluutselt ei tea, kuidas, aga arvestades, kui kohmakas ta vahepeal on ja igasugu asju endale suhu topib, ei imesta. Minusse, sest ma lõin väiksena suure tüki oma ees olevast piimahambast välja ja kui jäävhambad sain, siis olin ka tubli ja suutsin ühest ülemisest esihambast killu välja lüüa. Loodan, et Cooper oma jäävhammastega küll tublim on.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...