Sunday 4 January 2015

Koolijüts

Tänane hommik algas sellega, et ma avastasin, et Open University oli mulle saatnud meili, et veebruarist saab minust nende õpilane. Eile kandideerisin õppelaenule ka, mille vastus võtab kuni kuus nädalat, aga ma olen jätkuvalt üsna kindel, et ma selle saan.

Et õigele lainele saada, tulid täna postiga kohale ka uus kalendermärkmik selleks aastaks ja uued pastakad.


See on mu imearmas märkmik, pastakatest pilti ei teinud, aga nad on ilusad ja värvilised :)

Nüüd mõtlen ja uurin huviga, milliseid õppevahendeid mul veel vaja on, näiteks markerid jms. Ohhhh, ma ei suuda ära oodata õppetöö algust!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...