Thursday 1 January 2015

Jõulud

Jõulud möödusid meil väga vaikselt, aga täitsa jõululikult. Põhiline asi oli, et sai Cooperist paar ilusat pilti oma päkapikukostüümis kuuse all ning õhtul vitsutasime kõhu täis. Kingitusi me ei teinud, isegi Cooper sai vaid hommikumantli ja papud oma nimega. Need paar mänguasja, mis ma talle varem ostsin, andsin kohe kätte, sest ei jõudnud mina oodata, et ta nendega mängida saaks. Seetõttu pildi jaoks pakkisimegi suvalised asjad ilusti ära :D



Söök oli meil üsna traditsiooniline, tegin kana, ahjus kartuleid, porgandeid ja pastinaaki ning Yorkshire pudingut. Magusaks tegin kringli, mille ma enamasti ise ära sõin, sest mul oli nii kringli isu.




Cooper sai ka kõike maitsta, aga midagi peale Yorkshire pudingu ja kana ta ei proovinud. Vähemalt sai ikka ka osa söömisest.


Eile õhtul sain lõpuks Cooperi oma hommikumantliga pildile ka, väike põhjapõder. Nimi on tal rinnale tikitud, mida näha ei ole. Taga olev segadus on ka armas, Cooper täitsa ise tegi.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...