Thursday 6 November 2014

Kümnekilone koaala

Käisin eile Cooperit üle paari kuu kaalumas ja mõõtmas. Esmakordselt sai mu pisikene kaalu peal istuda, mitte enam lamada.

Kaalu on tal 7 ja poole kuuselt 10.22 kilo ja pikkust on umbes 73cm. Just umbes, sest ta ajas oma jalga rulli nagu baleriin ja päris täpselt mõõdet me ei saanudki.

Kasvukõveral on ta natukene langenud lõpuks ometi, eks rohkem liikumine ja roomamine teevad oma töö. Roomata oskab ta juba aina kiiremini. Küll mitte veel käpuli, aga kõhuli läheb juba päris hästi. Nüüd julgeb ta juba ka kööki uudistama minna, teistesse tubadesse ilma minuta ei lähe.

Ilma minuta ei tee ta üldse mitte midagi enam. See olevat 7kuuselt tavaline, et lastel tekib eraldamise ärevus emast. See on tal täiega peal. Päevast enamuse osa ongi ta süles või kaisus, füüsiline kontakt peab olema, isegi kui ta istub ja mängib ja ma ta selja taga põrandal istun. Vahepeal on pill lahti isegi siis, kui ma kaks meetrit eemale kohvi tegema lähen. Rääkimata siis sellest, kui ma vetsu julgen minna ja toast päris välja lähen.

Julgesin ta korraks sülest maha panna, et lõunat süüa.

Rohkem märgatavaid juukseid on meie kiilaspeal juba ka :)


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...