Friday 24 October 2014

Seitsmekuune Cooper

Seitsmekuune Cooper hoiab mind jätkuvalt nii tegevuses, et ei ole aega tihti blogida. Seitsmekuuseks sai ta küll eile, aga eile olime terve päeva Leedsis kolme teise märtsibeebiga kohtumas ja siis ei olnud aega. Jälle.

1 kuu vs 7 kuud
- Selle kuu suursündmus oli kindlasti see, et ta roomama hakkas. Päris pikki vahemaid ta veel ei rooma, alles täna tuli esmakordselt elutoast mulle vannituppa jorisedes järgi, kui sülle tahtis.

- Oskab neljakäpuli olla ja end edasi-tagasi õõtsutada, aga käpuli edasi liikuda ei oska.

- Nüüdseks juba ütleks, et ta oskab istuda ka ilma oma kätele toetamata. Mitte küll pikalt ning ümber istumine teeb talle palju nalja, kui just oma pead ära ei löö. Üksinda ma teda veel istuma jätta ei julge, ikka olen ise igaks juhuks kõrval ja panen padja seljataha, sest kukub ta veel vahepeal suure kolksuga ümber.

- Oskab ilusti plaksutada ning suure harjutamise peale tuleb nüüd tihti ka plaksu hääl ilusti välja.

- On suur memmekas. Ärkvel olles meeldib talle tihti lihtsalt minu süles istuda ja seal mängida. Ja ma imestan, et kuidas ma midagi tehtud ei saa. Isegi siis, kui issi kodus on, on väike jonn lahti, kui ma temata vetsu lähen.

- On väga seltskondlik ja teised beebid meeldivad talle väga.

- Jätkuvalt meeldib talle väga toe najal püsti seista, aga ilma toeta ei seisa. Oskab küll seistes end turvaliselt istuli kukutada.

- On väga püsimatu ning hüperaktiivne.

- Teeb päeval umbes kolm uinakut, mis kestavad 20 minutit - 2 tundi. Öösiti samuti ärkab tavaliselt 3 korda, aga õnneks läheb alati kohe pärast piima joomist otse magama tagasi.

- Sööb päevas 2-3 korda lisatoitu. Kogused on küll väikesed ja piima joob sama palju, aga eks ma vaikselt harjutan teda. Saab paraja segu näputoidust, poest ostetud püreedest, jogurtist ja minu tehtud püreedest. Alati tahaks aga seda, mis emmel või issil taldrikul on.

- Kannab enamasti 9-12 kuuste laste riideid, kuigi neil on tihti varrukad ja sääred pikad. Mõned üksikud esemed on veel 6-9 kuuste omad. Kannab suurus 4 mähkmeid.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...