Friday 30 August 2013

Norwichis käik

Laupäeval käisime Norwichis ühepäevasel reisil, et vaadata, kas linn on väärt sinna kolimist. Ette rutates mainiks ära, et absoluutselt on.

Miks Norwich? Huvi Norwichi vastu on P'l olnud lapsepõlves saadik, kui ta olevat hommikuti varavalges ärganud, et Norwichi jalkatiimi mänge telerist vaadata. P on Uus Meremaalt pärit, seetõttu ajavahe tõttu vaataski ta mänge hommikuti. Enne UKsse kolimist oli ta linna kohta palju lugenud ja miskipärast oli see talle väga hinge läinud. Seetõttu otsustasimegi, et enne kui kuhugi lihtsalt kolima hakkame, tuleks ikka seal lihtsalt külas käia ja vaadata, kuidas olukord on.

Rong läks meil kell 7 hommikul, seetõttu saime laupäeval 4:45 üles ärgata, et õigel ajal rongijaama jõuda. Selle aja hulka olin arvutanud ka kohvikus kohvi ja croissantide ostmise aja, mis sel kellaajal olid ülimalt teretulnud. Meie "õnneks" ei tulnud aga kummalgi õhtul und peale, siis tuli üks poolpurjus majakaaslane keset ööd koju, kes meie toa kõrval asuvas köögis tükk aega kolistas. Seetõttu saimegi maksimum 2h und, kui sedagi.

Rongisõit läks ludinaga, ainult 1h ja 50 minutit Londoni Liverpool Streeti jaamast. Vahtisime lihtsalt niisama aknast välja ning lugesime puid ja lambaid.

Norwichi rongijaam kahjuks väga midagi lubav ei olnud. Lisaks suundusime esmalt natukene nirumasse piirkonda, kus oli vaid palju firmasid. Mõtlesime, et ehk oli vale otsus. Seejärel leidsime aga üles kesklinna ja mõlema otsus muutus täielikult!

Norwichi kesklinn oli imermas ja väikeseid poekesi täis. Poodide valik oli super ning millestki ei oleks kohe kindlasti seal puudust.

Jalutasime palju ringi, käisime paaris väga vinges kirikus ning seejärel käisime turul lõunatamas. Turul leidsime ühe väikese friikate putka, kus oli üsna pikk järjekord. Keskmine ports friikaid maksis ainult £1.20 ning friikaid tehti värsketest kartulitest. Need olid kindlasti parimad friikad, mida ma iial söönud olen ning sinna tagasi minnes ostan kohe kindlasti neid veel.

Peale lõunat jalutasime linnast natukene välja ja NII mõnus oli lihtsalt looduses metsade ja aasade vahel olla. Nautisime lihtsalt värsket õhku ja inimeste vähesust. Vaimustusime, kui nägime kahte jänest lihtsalt niisama põõsaste all hüppamas ning et jõgedes ujus rõõmsalt suur hulk kalu. Ahhetasime ja ohhetasime, et nii tahaks linnast välja kolida. Norwichi populatsioon on siiski vaid natukene üle paarisaja tuhande, samas kui Londonis on see umbes 9-10 miljonit. Andis tunda küll.

Rong tagasi Londonisse lahkus kell 17:30 ja olime mõlemad ülimalt väsinud pärast umbes 9 tunnist ringijalutamist. Rongis nosisime hea meelega šokolaadi energia saamiseks ning olime mõlemad väga nukrad, et pidime Londonisse naasema.

Nüüd mõtleme ja plaanime raha säästmist, elukoha ja töökohtade otsimist ja Norwichisse kolimise aega, mis ilmselt toimub järgmise paari kuu jooksul.

Lõpetuseks veel mõned pildikesest ühest mu uuest lemmiklinnast :)

Võimas!
Imekaunud vitraašid kirikus.
Panoraamvõte katedraali hoovist.

Punnpõsk kirikus. Nädal tagasi värvisin vahelduseks juuksed pool-püsi värviga blondist pruuniks.
Norwich'i katedraal.
Väidetavalt üks vanimaid pubisid UKs (pubi reklaami järgi), mis nägi superarmas välja, aga kus me sees ei käinud.
Terve Norwichi linn oli erinevate disainidega gorillasid täis. Midagi King Kongi filmiga seotud, millesse ma ei süvenenud, aga ahvikesi oli vahva pildistada küll.
Looduses!

1. Tere Mari! Kolige jah Norwichisse! Mul oleks hea meel seal kandis eestikeelset tuttavat leida. Ise elan aegajalt ühes Norwichi lähedal asuvas külas koos elukaaslase ja kahe väikese lapsega. Praegu küll olen pikemalt Eestis, aga aastavahetuse aegu tagasi Inglismaale. Soovin siinkohal ka palju õnne ja ilusat ning kerget beebiootuse aega! Helis

Replies
    1. Oh, super! Ei olegi siin mul ühtegi eestlasest tuttavat, oleks aeg sõprusringkonda suurendada (või see üldse tekitada :P).

Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...