Monday 26 August 2013

Sony Xperia Z

Eelmises postituses mainisin, et maikuus kaotasin ma oma iPhone 5 ära, mille ma alles jaanuaris sain. Siiamaani oli mul üks P'i vana telefon, millega ma isegi ei üritanud internetti kasutada, sest see jooksis pidevalt kokku. Avalikes kohtades oli natukene häbi telefoni välja võtta ka, mistõttu mu telefonikasutus oli üldse paar kuud ülimalt minimaalne. 

Nüüdseks on aga see aeg läbi, sest neljapäeval võtsin endale teise telefonilepingu ja sain endale Sony Xperia Z telefoni.

Kahjuks mu esimene leping kestab veel poolteist aastat ja kuumaks on £34. Helistasin oma telefonifirmalegi ja uurisin, kas kuidagi saaks lepingu kuumaksu odavamaks, kuid kahjuks ei saanud. Isegi nüüd lepingu tühistamine ja äramaksmine oleks olnud natukene alla £700, mida mul hetkel lihtsalt ära anda küll ei ole. Seetõttu võtsingi uue lepingu, mille kuumaks on £29, kuid telefoni eest ei pidanud midagi ette maksma. Väike lisakulutus küll kuus, kuid see-eest on mul normaalne telefon, millega ma saan kõiki toredaid asju teha, mida tahan. 



Telefonist ka natukene. Mõtlesin pikalt, kas ootan uue iPhone 6 väljatulekut või võtan Sony oma. Sony võitis, sest ei viitsi iPhone'i oodata ning Sony Xperia Z tundus palju vingem olevat. Nüüdseks on see mul paar päeva olnud ainult, kuid minu meelest on see telefon palju lahedam kui iPhone 5 oli.

Telefon ise näeb üliluks välja oma sirgete äärtega. Värvivalikuks on must, valge ja lilla, kuid mina valisin endale musta telefoni, sest see nägi lihtsalt kõige kenam välja. Telefoni ekraan ja pildikvaliteet on super, lisaks ka fotokaamera, millel on 13 megapikslit. Just hea kaamera oli see, mida ma igatsesin ja nüüd on hea meel, et ma saan jälle Instagrammi pilte postitada :)


Kõige lahedam asi telefoni juures? Ta on veekindel! Telefon saab 1m sügavusel pool tundi olla ja sealjuures jätkuvalt töödata. Mul ei ole küll päris plaanis sellega ujuma minna, aga eile väikesel väljasõidul oli hea küll kerge südamega telefon vihma käes välja võtta ja pilte teha.

Lisaks on telefonil palju vingeid äppe, mitmed tasuta, mis iPhone'l tasulised olid. Ja isegi kõrvaklapid, mis telefoniga tulid, on väga head! Ma alati vihkasin iPhone'i kõrvaklappe ja seetõttu pidin alati eraldi kõrvaklapid ostma, kuid nüüd jääb see lisakulutus tegemata.

Mulle meeldis ka, et telefoni ekraani ja tagapaneeli kaitsekleepsud tulid telefoniga kaasa, mistõttu sain ma oma telefoni kohe ära kaitsta. Tellisin eBay'st juba 3 korpust ka, millest kaks kahjuks Hiinast tulevad ja mida ma mõnda aega ootama pean.

Üleüldiselt olen oma uue mänguasjaga ja igapäevase elu lihtsamaks tegijaga super rahul :)

Ps! Seekord võtsin telefonile vaid oma nimel kindlustuse ka ja süda on rahul.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...