Tuesday 8 January 2013

Uus telefuun

Meie mobiiltelefonide lepingud lõppesid juba oktoobris ja ootasime aega, et teha otsus, kas jätkata sama firmaga või kellegi teise teenust proovida. Olles Vodafonega üle 4 aasta olnud, oleks armas olnud, et nad meile mingit soodukat oleks andnud lepingu uuendamiseks. Helistasin neile ja ütlesin, mida ma sooviksin. Noormees, kellega ma rääkisin, ütles, et ta räägib oma juhatajaga ja helistab tagasi. Kuu aega viitsisin kõnet tagasi oodata...

Reede õhtul panimegi vanad telefonid läbi Mazuma Mobile'i müüki ning vanade iPhone 4 16G eest saame £120 naela per telefon. Ootame nüüd, et Mazuma saadaks spets-ümbriku, millega saame vanad telefonid ära postitada. Igavesti lihtne süsteem, mille kaudu ma ka oma vana telefoni ära müüsin ning raha sain pangaarvele samal päeval, kui nad telefoni kätte said.

Otsustasime uuesti Three teenust kasutada, sest nad pakuvad praegu ainsana piiramatus koguses internetti. Lisaks võrreldes teiste firmadega oli nende pakkumine üleüldse üsna soodne. Maksime mõlema telefoni jaoks £99 ettemaksu ning järgnevad kaks aastat on mõlema telefoni arved £34 kuus, mille eest saame piiramatus koguses internetti, nagu juba öeldud, 500 kõneminutit, 2000 kõneminutit Three telefonidele ning 5000 sõnumit. Minu meelest üsna hea pakkumine. Lisaks andis Three meile mõlemale tasuta korpused ka telefonidele, mis maksid £15.

Mis uueks telefoniks sai? - iPhone 5, muidugi :)

Vana vs uus
Täna saatsime just PAC koodi ära, et Vodafoni numbrid Three'sse üle kanda ja Vodafonega leping ära lõpetada. Täna oli jube tobe kahe telefoniga jamada. Eriti veel, kuna iPhone 4 tundub jube vana klots nüüd
:)

Võrreldes iPhone 4'ga on iPhone 5 minu meelest tunduvalt parem. Esmalt on ekraan natukene suurem ja pildi kvaliteet tundub parem olevat. Esmane erinevus on ka see, et 5 on palju kergem, mis on ilmselt seetõttu, et telefoni tagakülg ei ole klaasist, vaid plastik-metall. 5 on ka tunduvalt kiirem, kui 4. 5l on Siri, mis muidugi on ka iPhone 4S'l, aga minu jaoks on Siri uus. Parim uuendus on ehk kaamera, sest ka see on tunduvalt teravam, eriti eespoolne kaamera, mis 4l oli ikka väga jama. Ja nii edasi ja nii edasi. Kokkuvõttes olen ma uue telefoniga ikka väga rahul ja ausalt ei oska mõelda, millega Apple veel välja tulla võivad.

3 comments:

  1. Oh teid tehnikapedesid :)

    Aga jaa, Three on üle prahi. Meil oli ka kunagi, sest kõige soodsam ja millegi üle kurta küll ei saanud.

    Pealegi, piiramatu internet on absoluutne must be. Ilma selleta on nutitelefon nagu inimõiguste piiramine :D

    ReplyDelete
  2. tihedamalt sissekandeid palun :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, ma tean! Kahjuks 24h jääb pidevalt väheks.

      4 päevane nädalavahetus tulemas, siis panen kõik tähtsamad ja vähem tähtsamad asjad kirja ;)

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...