Monday 7 January 2013

Jõulud 2012

Aasta 2013 on käes, seega on viimane aeg teha kiire kokkuvõte meie jõuludest. Plaanis ei olnud meil mitte midagi erilist, olime lihtsalt kahekesi, tegime süüa ja sõime.


Novembri lõpust saadik olen ma ilusti alkoholivaba olnud (välja arvatud üks pokaal šampust aastavahetusel) ning ka jõulu-jook oli mul alkoholivaba hõõgvein/puntš. Maitses üllatavalt tavalise hõõgveini moodi, oli vaid natukene magusam ja ei teinud purju.

Meie pidasime jõule 25ndal, mis on UKs tavapärane. 24ndal olin ma tööl, sest see päev ei ole riigipüha, seega ei oleks mõtet olnud ka sel päeval kokata. 25s oli üllatavalt mõnus ja rahumeelne ning me logelesime poole päevani. Üks-haaval tegin valmis ja panin ahju makaronipiruka ning kanapiruka. Pärastlõunal panin ahju terve kana, mille me ostsime eelnevalt maitsestatult ja mis maksis ainult £5 ja maitses üllatavalt hästi. Mingi aeg lisasin ahju ka kartulid, tegin valmis toorsalati ja oligi kõik valmis.


Esimene eine oli tükk kanapirukat toorsalatiga. Pokaalis on gaasiline mahlajook, mitte naps.


Pearoaks oli siis kana, makaronipirukas, ahjukartulid ja veel toorsalatit. Kõrvale ka pohlakastet, mis kanaga väga hästi sobis. Kui see kõik kõhtu sai siis oli küll tunne, et enam ei  mahu.


Poole tunni pärast läks aga koogi söömiseks ning sel aastal proovisin ma uuesti Trinidadi musta kooki teha, mis seekord õnnestus täitsa hästi. Rosinad panin rummi sisse likku paar päeva varem ning kook ise valmis 24ndal, seega oli see 25ndaks parajalt seisnud. Peale ohtralt keedukreemi.


Kook ei tulnud küll päris nii musta värvi kui vaja, pigem pruun. Kuna koogis oli väga rohkelt rummi, siis peale poolt koogitükki tundsin ma juba natukene uimaselt. Õnneks keedukreem mahendas olukorda ja päris purju ma koogist ei jäänud.

Õhtupoolikul käisid meil üle tee poola naabripaar külas, kellega me oleme päris headeks sõpradeks saanud. Andsime neile ka natukene kooki ja ajasime lihtsalt juttu.

Kella 23 ajal tuli mõte, et võiks kirikusse kesköömissale minna. Ma ei ole UKs varem kirikus käinud, seega oli ka viimane aeg. Läksime meie kodu ligidal asuvasse väga vanasse ja väiksesse kirikusse. Teenistus ise oli natukene üle tunni, oli üllatavalt huvitav ja isegi suutis natukene jõulutunnet tekitada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...