Wednesday 24 February 2010

Kaks päeva, kaks blogi

Sel korral on mul ainult kaks vaba päeva. Eile magasime pikalt, siis lõikasin endal tukka lühemaks, käisime toidupoes ja tuttavatel külas. Õhtu veetsin Martinit juues ja YouTubes videosid vaadates. Oh kui mõnus oli. Söögiga me üldse ei vaevanud pead, tegime hommikul (mis oli tegelikult lõuna juba) võisaia ja õhtul näksisime küpsiseid ja muffineid, mis poest ostsime.

Täna sai jälle keskpäevani magatud ja ei ole veel midagi asjalikku teha jõudnud. Kindlasti koristame täna toa ära ja korralikku toitu tahaks ka kõht juba. Siis vaja vorm homseks varajaseks ärkamiseks valmis triikida ja sättida ja ongi kõik.

Tegin endale teise blogi ka. Jätan selle blogi pigem igapäevasteks asjadeks ja eestikeelseks. Teine blogi on rangelt ainult meigile ja taolisele pealiskaudsele pühendatud ja sealne toimub inglise keeles. Olen lihtsalt sellest kõigest väga palju huvituma hakanud viimasel ajal ja mõtlesin, et avaldaks siis oma arvamust ka sellel alal. Kes tahab, see loeb, ei ole sunnitud keegi :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...