Tuesday 9 February 2010

Beebibuum

Minu sajas postitus Bloggerisse tuleb vähekene teistsugusel teemal. Ma ei tea küll mistõttu, kuid väga suur osa minu tutvusringkonnast on otsustanud väga samal ajal lastevanemateks saada. Orkutis on enamus uusi pilte lastest või rasedatest ja seal on enamus mu sõbralistis mu endised klassi- ja koolikaaslased. Üks pisikene põnn on armsam kui teine! Töö juures asjad paremini ei ole. Hetkel on meil kaks tüdrukut lapsepuhkusel. Lisaks sellele on veel kolm rasedat ja ma olen väga kindel, et nii mõnelgi mees-kolleegil on kodus rase naine. Ja igal pool mujal on vaid väikeseid lapsi. Väga piinav, sest ma tahaks ju ka. Eks me selle kiire asjaga veel oota ilmselt paar aastat, kuni meie olukord paraneb ja me saame endale majanduslikult lubada kolmandat ka :))

Igatahes palju õnne kõigile värsketele lastevanematele! :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...