Sunday 6 September 2009

Notting Hill Carnival 2009

Esmaspäeval oli siin riigipüha, mistõttu ma tööl ei käinud. Sain hoopis oma esimese Notting Hilli karnevali osaliseks. Oli plaanis mehe tuttava juurde külla minna, kelle koduaknast kogu rongkäiku ilusti näha oli. See sama naisterahvas oli aastaid karnevali peakorraldaja ka ja ta siis seletas mullegi, kuidas täpsemalt kogu see korraldamise värk ja telgitagused on, väga huvitav oli. Eelmisel õhtul tegin koogi valmis, mis hommikul vaid glasuuri peale sai ja kanapiruka tegime hommikul valmis.
Mulle eriti metroo ei meeldi ja sel päeval oli see eriti jube. Ootasime Paddingtonis oma rongi tulekut ja kui see tuli, oli näha, et see oli inimesi paksult täis tuubitud juba. Õnneks paar tulid seal peatuses maha, et veel mõned inimesed sinna sisse end pressida saaksid. Kuna sel päeval oli väga soe ilm, siis oli seal väga umbne ja vastik olla. Õnneks sõitsime vaid ühe peatuse. Ka leida õige koht, kuhu minema pidime, võttis omajagu aega suures rahvasummas. Peale seda oli küll väga suur isu üks korralik dušš võtta.
Rongkäik ise oli päris lahe, väga värviline ja vahva kariibi muusikaga, mida mu kaasa ikka aeg-ajalt mulle kodus mängib. Tuleb tunnistada, et nende rass ikka oskab superhästi tantsida ja oma tagumikku höörutada :P Ise piirdusime vaid vee joomisega ja minu puusanõksud jäid seetõttu tulemata, tagasihoidlik eestlane nagu ma olen. Sai kogu pidu küll ülevalt korruselt alla tänavale vaadatud ja paar korda ka all rahva seas käidud.
Koju sai umbes kella 20 ajal mindud ja kohutav, kui palju purjus inimesi oli juba. Tuletasin endale jälle meelde, miks mulle siin riigis klubides käia ei meeldi. Kuigi seda sai vaid Cardiffis elades tehtud, siin ei ole tujugi, eriti minu väsitava töögraafikuga. Paar tüdrukut olid juba lääbakil tänava ääres istukil ja üritasid midagi rääkida, aga ega ma välja ei lugenud küll, mida nad täpsemalt seal öelda tahtsid. Lisaks sai veel nähtud, kuidas klaaspudel ühele mehele pähe puruks löödi. Esimesele vastutulevale politseile andsime sellest teada ka, aga ma kahtlen, et nad midagi tegid, sest nad valvasid ühte kindlat tänavajuppi ja ütlesid, et nad ei saa sealt midagi teha.
Paddingtonist ostsime poest pontsikuid ja koolat ja sõitsime koju tagasi. Ei olnud just kõige sündmusterohkem, aga tore oli ikka üle pika aja kodust välja saada.








No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...