Wednesday 23 September 2009

Jälle proovin kõrgemale ja kaugemale

Oma nädala olen ma bussiga sõites ja tööl pausi ajal lugenud juhatamisealaseid raamatuid ja arvan, et olen üpriski valmis. Täna tegin lõpuks PowerPointis ka paar slaidi märksõnadega valmis. Lisaks sellele sai paberile pikem kõne valmis kirjutatud, mida ma kõik öelda kavatsen. Päris rääkida ma harjutanud veel ei ole, aga eks ma selle täna veel korra läbi teen ja homme paar korda ka. Kell 15 algab mul tööintervjuu müügijuhataja kohale. Kui eile mu kolleeg õigesti ütles, siis peaks olema 14 kandidaati 5kohale. Ehk pea kolm inimest kohale. Ma arvan, et päris hea. Kui ma viimati siin uuele kohale kandideerisin, siis oli umbes 6 ühele kohale. Ma ei oska midagi arvata, mis ja kuidas, sest ega ma eriti teisi kandidaate ei tea. Kardan küll läbi põruda, aga kavatsen endast parima anda. Reedel peaks veel mõndade intervjuu olema, seega loodan järgmise nädala alguses tulemusest teada saada. Hoian pöidlaid ja varbaid!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...