Thursday 9 July 2009

Üks tavaline päev minu elus.

Kell on 15 ja ma olen üleval olnud täpselt 12 tundi juba. Selle aja jooksul olen jõudnud dushi all käia, hommikust süüa, tööle minekuks valmis sättida. 15 minutit bussijaama jalutamist ja pool tundi bussis koos kõrvaklappide ja mu sellekuise Glamour ajakirjaga, mis mul siin oleku jooksul on lemmikuks kujunenud. Tööl olin seekord vaikses poes, mis on ligidal esimese klassi check-iniga, mis on üldiselt väga vaikne. Seda oli see ka seekord. Töötasin koos ühe naisterahvaga, kellega ei ole varem koos olnud ühes poes ja sain teada, et ta on meie firmaga juba 21 aastat töötanud (ma olen vaid ühe ja juba on kopp ees!). Sain teada, et meil on töökoht pakkumisel operationsis, printisin välja ankeedid selle jaoks, mu juhataja andis koopia viimasest reviewst, mis täna ära täidan ja homme üle annan ning reedel on intervjuud selle jaoks. Pöidlad pihku! Puhkepausil sõin salatit, banaani ja shokolaadi pidin ka ostma, sest energiat oli rohkem vaja. Kui lõpuks õhtune vahetus tuli, siis avastasin, et mu kassa on 20 dollarit üle. Ei tea, kust see nii sai, aga eks firmale tuleb kasumit ikka teha. Ahjaa, Andy Grayle müüsin täna ka dollareid. Peale ta lahkumist pidi küll kolleegilt üle küsima, et see oli õige tuttav nägu ja kahepeale ja Google-i abiga mõistatasime välja selle. Seejärel pool tundi bussiga koju ja 15 minutit kõndimist, jäin täna taas vihma kätte ilma vihmavarjuta ka. Nüüd pasta ja kiivid kõhus ja joon kohvi :D Vot kui produktiivne võib üks päev olla. Täna päeval magamist ei ole, hiljem vaja poodi minna ja too ankeet ära täita ja küüned ka lakkida. Homme magan :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...