Friday 31 July 2009

Täis! Kõht!

Küll mitte nii rahulolev, aga peaaegu. Terve torbik Pringlesit ja kahepeale üks pakk imehäid Skittleseid ära lahendatud ja tunne on nagu pallil. Kaal hommikul ei tahtnud küll mu sõber enam olla, aga küll saab tasa tehtud ja kaal saab sõbraks jälle nagu ta juba mõnda aega oli :) Ma ei mõista, kuidas kodus mitte midagi tehes küll kõht pidevalt tühjaks minna saab, kui eelnevatel päevadel on see hoopis vastupidine olnud, et ei ole viitsinud eriti süüa, sest alla korrusele on ju nii pikk tee ja siis peab veel trepist üles ka ronima. Ikka juhtub, ka parimates peredes :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...