Saturday 25 July 2009

Puhkusel

Ma olen neli päeva juba puhkust pidanud, kaheksa on veel ees.. Nagu lubatud, olen mitte midagi teinud. Aeg-ajalt natukene küpsetanud, kuid see on minu jaoks pigem puhkus ja meeldiv ajaveetmine. Eile sai õnneks suur hunnik kaneelikukleid tehtud, mis tänagi veel alles ja väga maitsvad on. Nagu eelnevas postituses öeldud, olen ka hoolega arvutiga mänginud. Lisaks raamatut lugenud, mis töö kõrvalt natukene unarusse jäänud on. Suudan lõpuks ka kauem üleval olla ja magan ka pikemalt (mehe rõõmuks ei ärka ma kell 8 üles :P). Muidugi paras kogus teleri vaatamist ja niisama ilus olemist. Väljas ei ole me paar päeva üldse käinud, sest ilm on väga kole ja vihmane ja õnneks ei ole meil midagi poest ka vaja olnud. Vähemalt olen väga edukalt suutnud oma näo meigivaba hoida :)

Üks õige puhkus just selline olema peabki :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...