Saturday 25 July 2009

Geograafia massidesse!

Mõned päevad tagasi leidsin Facebookist ühe huvitava mängu, mida ma olen nüüd pea lakkamatult mänginud. Nimeks on sellel Geo Challenge ja selle põhimõte on geograafiat võimalikult hästi tunda. Mängus on neli vooru. Esimeses pead aja peale riiginime õige lipuga kokku viima. Teises pead nimetama õige riigi kontuuride järgi. Kolmandas pead maailmakaardil linna õigesse kohta panema. Neljandas tuleb vaatamisväärsused kaardil õigesse kohta panna.

Soov aina paremini ja kiiremini mängu lõpetada on sõltuvusttekitav. Isegi mu mees on mängust haaratud ja me üritame alati üksteise parimat tulemust üle teha. Eile hommikust saadik on minu skoor parim ja me kumbki ei ole jõudnud seda veel üle teha, kuid kes teab, kui kauaks.. Lisaks veel paar sõpra Facebookis oleme kaasanud (edu, Laura! :D).

Mängu kokkuvõte ütleb, et ma olen seda praeguseks 45 korda mänginud. Tegelikkuses peaks see arv suurem olema, sest olen paljud mängud poolikuks jätnud, kui esimeses voorus mingeid totakaid vigu tegema hakkan. Nagu tulemusest näha, läheb teine voor mul kõige halvemini, teistega just väga probleemi ei ole. Vigu hakkab vaikselt aga tulema ja seda just eriti kahes viimases, mis viimasel ajal annab mulle täiesti uusi linnu ja vaatamisväärsusi kaardile paigutada, millest mul ei ole aimugi, kuid eks aja jooksul õpin needki ära.

Geograafia ei ole igatahes minu jaoks veel iialgi nii huvitav ja haarav olnud :)

1 comment:

  1. jaa! Ma olen täiesti sõltuvuses..

    Mul läheb kõige halvemini tavaliselt see esimene voor, no .. minu jaoks lihtsalt on kõik Aafrika ja Lõuna-Ameerika lipud paratamatult ühesugused. Ei ole midagi teha :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...