Tuesday 30 June 2009

Vaid naistele :D

Väike sissekanne minu igapäevasest ilurutiinist. Peaaegu.. Päevadel, kui ma kell 3 öösel tööle sätin end, siis ma võtan kiire dushi, üritan juuksed kiiresti kontrolli alla saada, minimaalselt meik, et väsimusest siniseid silmaaluseid peita ja minek. See on aga vaid paar päeva nädalas..

Ma olen alati hommikuse dushi armastaja olnud. Ma lihtsalt ei mõista inimesi, kes pesevad end õhtuti, higistavad siis öösel magades ja võtavad uut päeva vastu mustadena. Praeguste palavate ilmadega (täna on 28-29 kraadi sooja õues!!!) satun pessu isegi kaks korda päevas, õhtul et end enne magamaminekut maha jahutada ja hommikul end üles äratada. Peale seda tuleb end kreemitada ja natukene jumekamaks ka teha ja selleks on mul selle suve lemmik:

Garnier Summer Body Milk Deep. Olen läbi aastate nii mõningaidki isepäevitavaid kehakreeme kasutanud, kuid pean tunnistama, et see on siiamaani üks parimaid olnud. Päevitus jääb kena ja ühtlane ja lõhnab ka mõnusasti virsiku järgi.

Nägu on mul aastaid probleemne olnud ja on saadud küll nahaarstide ja kosmeetikute juures käidud. Nüüd on küll vaid kodune hooldus, mille hulka kuulub iga hommikune ja õhtune korralik puhastamine ja kreemitamine. Paar korda - korra nädalas teen mudamaski ka. Viimased paar kuud on mul selg aga punne täis olnud ja selleks võtsin kasutusele uue meetme:
Sudocrem on siin algselt mõeldud beebide tagumiku jaoks, kuid seda võib kasutada ka mitmete nahaprobleemide, kaasa-arvatud akne jaoks. Enne lugesin muidugi piisavalt inimeste kommentaare internetis ja nägin imelisi enne ja pärast pilte ja otsustasingi selle soetada. Mees on seda mulle nüüd oma kolm päeva seljale määrinud ja ütles, et tema meelest läheb see juba paremaks küll. Ilmne tõestus, et ühed parimaid kreemid ei pea sugugi kõige kallimad ja uhkemad olema.

Kuna tööl raha lugemine rikub käenahka üpriski, siis peab ka käte eest palju hoolt kandma. Selleks on abiks palju kätekreemi ja aeg-ajalt ka küüneõli, kui see meelde tuleb. Lisaks ei kujutaks elu enam ilma tugevdava küünelakita ka ette :)

Juukseid pesen ülepäeviti ja shampooni-palsamit vahetan üpriski tihti, et juuksed ei hakkaks ühe tootega ära harjuma. Lisaks soetasin endale hiljuti lõpuks VO5-e kuumakaitse ja selle:

See pähe jäetav palsam on lihtsalt imeline ja teeb juuksed väga siidiseks ja säravaks. Natukene ringi ostlemist ja odavaimast kohast sain selle £1.99 eest! Olen väga hädas tuka juures ja juukse lahkmel olevate väikeste kasvavate juustega ka, mis alati turritavad rõõmsasti ja nende taltsutamiseks läheb vaja kõige tugevamat juukselakki. Õnneks on mu juuksed piisavalt sirged, et neid sirgendama ei pea, aga kui mul tuju on, siis lokke teen sisse küll :)

Meigiga ma eriti üle ei pinguta. Tööl enamasti vaid Maybelline Dream Satin Liquid puuder:
Maybelline Lash Stiletto must ripsmetush:
Maybelline Shiny Licious huuleläige:
Kui viitsimist on, siis mingit silmalauvärvi ka, olenevalt, kui palju mul aega on. Vabadel päevadel teen ma harva meiki, lasen näonahal siis hingata.

Kõige selle juurde kuuluvad muidugi maniküür-pediküür, kulmude kitkumine, raseerimine ja muud hädavajalikud toimetused :))

Keegi ei ole öelnud, et naine on lihtne olla. Kui aga enne väljaminekut ikka peegli ees natukene aega veeta, siis on samm erksam ja enesekindlus kõrgem :)

1 comment:

  1. Pean ka omale mingisuguse hea palsami leidma, juuksed kohutavalt sellised.. kuidagi imelikud pärast pesu, pole üldse pehmed. Tuleb uurida! :)

    Muidu suvel ikka parim sõber külm dušš ja päikesekaitsevahend, minu jaoks vähemalt.

    Aga muidu, ma lugesin siin su blogi eile õhtul ja ühes postituses kirjutasid, kuidas sul töö juures ei tohi väga väljapaistvad küüned olla. Mu meelest see on väga õige.. või vähemalt, mind ajas küll ükskord vihale, kui ühe naise koledaid kunstküüsi õigustati sellega, et näe, töötab sellises kohas, kus käed peavad korras olema pidevalt... Aga njah, eks igaühe enda valik muidugi :)

    NB! Saatsin sulle meilile kutse oma blogi lugema ka, loodan, et kohale tuli. (sellele hot aadressile, mis sul orkutis on)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...