Sunday 7 June 2009

Not just work and home all the time

Neljapäev oli mul selle nädala ainus vaba päev. Kuna ma vingun pidevalt, et me midagi ei tee ja kusagil ei käi, siis käisime küll, muuseumides käisime. Natural History Museum ja Victoria and Albert Museum on mul nüüd nähtud. Vaatasime suuri dinosaurusi, niisama loomi, maale, igivana mööblit ja muud huvitavat. Käisime väljas söömas ka, ühes pitsarestoranis saime tasuta süüa. Okei, lahkusime lihtsalt maksamata, sest me ei jõudnud enam oodata, kuna keegi meie arve eest raha küsima tuleb. Arve saime, kuid kuna tahtsin kaardiga maksta, siis pidime ootama, kuna keegi seda võtma tuleb. Peale 15 minutit ja kui sealsed töötajad olid meist juba korduvalt mööda kõndinud ja meid ignoreerinud, siis me lihtsalt astusime uksest välja ja ruttasime minema. Kuna meil seal linnaosas midagi muud teha ei olnud, siis läksime kohe ka bussile. Sai buss paar meetrit sõidetud, kui politsei selle peatas ja sisse tuli. Ma olin kohe sapsu täis, kuid õnneks küsisid nad bussijuhilt, kas mõni habemega mees on bussi tulnud. Seega me olime süüst prii. Kuna meil nüüd siis planeeritud rahast jäi natukene üle ka, sai paar tiiru poodides tehtud, kuid midagi ei ostnud ja hiljem lubasime endale natukene toidupoes. Leidsin sealt imehea Rootsi siidri, mis oli magus nagu Eesti omadki. Nämma. Igavesti korda läinud päev igatahes :)





No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...