Sunday 7 June 2009

Too maby babies, too little time

Kas Eestis on beebibuum või mis? Aina enam postitavad mu Orkuti kontaktid pilte oma vastsündinud lastest ja aina rohkem avastan ma seal, et järjekordsed hakkavad lastevanemateks saama. Ma tean, et ma siin ise just abiellusin üpris noorelt, aga lastest me isegi ei mõtle veel. Okei, mõtleme, aga need on siiski kaugemasse tulevikku planeeritud. Ei taha ma jääda vaid keskkooli haridusega, tahaks kindlalt oma kodu ja enne tahaks reisida ja silmaringi veelgi rohkem laiendada. Pealegi ei usu me, et UK on õige riik laste üleskasvatamiseks, sest noored on siin ülimalt käest ära. USA on parem variant meie meelest selleks.. :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...