Tuesday 9 June 2009

Heathrow, my love

Eile töötasin airside (lennujaamas turvatsoonis, ma ei tea õiget eestikeelset sõna sellele) ühes meie poes, mis oli otse Prada poe vastas. Pradal näitab vaateaknal videot moedemmist, mis aeg-ajalt muutub ka. Igatahes sealsed modellid olid ikka üleliialt kondised, ühel oli kõht paljas ja sa said vabalt ta kõik ribid üle lugeda. Tuli tahtmine ta üles otsida ja natukene süüa anda, tõsiselt. On siiski vahe saledatel ja kondistel ja need, kes arvavad, et see viimane ongi ilus on küll natukene väärastunud mõtlemisega.. Igatahes, paar ilusat pilti mu töökohast ka :)

Rahvusvahelised saabuvad lennud.

Väljuvad lennud.
Terminal 5 on neljakordne.
Airside, eile töötasin seal helesinises kastis vasakus nurgas, kus asub üks meie firma kümnest valutavahetusest selles terminalis.

Väljast ka pilti. See on peahoone, lisaks on väiksem hoone Terminal 5B ja ehitatakse kolmandat Terminal 5C, ehk lõpuks koosneb meie üks terminal kolmest majast.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...