Tuesday 14 December 2010

Mitte eriti sinine esmaspäev

Täna oli plaanis tööl hästi palju ära teha, aga midagi ei saanud lõpetatud. Nimelt pandi meie kontorisse uut vaipa ja siis oli palju laudade nihutamist ja järjekordset laudade asetuse muutmist. Mis tähendas, et mu arvuti lülitati keskpäeva ajal välja ja kui ma kell 16:40 lahkusin, siis ei olnud see veel sisse lülitatud. Ja oh kui igav oli, isegi huvitav oli kõnedele vastata. Samas teisest arvutist uurisin, et üsna palju meile tuli mulle vastu ja eks homne päev ole see-eest topelt tegemist täis. Vähemalt innustab see, et reedel on viimane tööpäev ja siis kolm nädalat ei pea seal olema. Muidugi vaja enne puhkust kõik mu klientide kaebustele lahendus leida ja vajadusel tšekke välja saata. Saan hakkama!

Klienditeenindusest rääkides... Mees tellis USA Amazonist endale jaki, mis toimetati ta ema juurde New Yorkis. Jakk ei jõudnud ja ei jõudnud kohale ja UPSi lehel oli uuendus, et pakk jäeti peaukse juurde. Minu ämm elab aga kortermajas ja minu teada kolmandal või neljandal korrusel.. Pole siis ime, et jakk sinna ei jõudnud. Kuri kiri mehelt ja pandi uus jakk teele, mis ilusti kohale jõudis. Vahepeal tuli aga välja, et alumise korruse naaber oli hoopis esimese paki vastu võtnud. JA Amazon maksis jakiraha tagasi ka. Ehk saime kaks jakki täiesti tasuta talle, eriti boonus. Seega nuriseda ja viriseda tasub, kui ei saa täit teenindust :)

Ja täiesti suvaline info: kooki tegin ka täna, sidruniruute. Oleks ehk vähe laiemat ahjuplaati vaja läinud, sest küpsetusaeg oli tunduvalt pikem. Ja kommentaarides oli õigesti kirjas, et jahtunult maitseb paremini. Värskelt ahjust tulles sõin mina ühe tüki, kuid mees isegi küsis teist. Ja kui kook jahtunud rohkem oli ja ma teise tüki võtsin, siis maitses tunduvalt paremini. Võimalik, et läheb kordamisele. Aga hea võimalus ülejäänud munadest ja võist enne puhkusereisi lahti saada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...