Friday 1 February 2019

Kuumalaine


Meil on umbes aasta algusest täielik kuumalaine olnud ja ausalt on sellest natukene kopp ees. Mitmetel päevadel üle 30C ja siinne päike on nii tulikuum, et selle eest vaid peida end toas või õues basseinis.

Ma ei oska öelda, kas rasedus on selle tõttu raskem olnud, teistega olin talvel rase. Otseselt tavalisest palavamalt ma end ei tunne. Energiat on aga ülivähe ja ise kahtlustan, et see eelkõige just kuumusest.

Muru on meil aias täiesti ära surnud ning üks päev avastasin maja ees mingid suured praod mullas, mis natukene ära ehmatasid. Väikese guugeldamisega õppisime, et savisel pinnal väga kuival ajal on täiesti normaalne. Vähemalt ei hakka me ehk mingisse suurde auku vajuma.

Omavalitsus on veepiirangud ka peale pannud. Tänasest ei tohi keegi aias voolikuga midagi teha, taimi tohib üle päeva kasta, muru üldse mitte, jms. Me juba mõnda aega üritanud veega võimalikult säästlikud olla, üritame veel rohkem.

P, vaeseke, teeb meil sellises kliimas hetkel farmitööd päev otsa päikese käes. Üldse ei kadesta. Ma veedan enamused päevad toas, sest õues lihtsalt ei jaksa olla. Nahavähki ei taha ja maapind on tihti liiga kuum, et selle peal kõndida nagunii.

Suvi on tore, aga ootame hea meelega sügise tulekut 😁

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...