Thursday 15 March 2018

Aucklandi loomaaia külastus

Laste sünnipäevade puhul käisime me perega Aucklandi loomaaias. Amberi sünnipäev oli 9ndal ning Cooperi oma on 22sel tulemas. Teadsin juba pikalt, et mingeid hiiglaslikke kingikuhilaid ma neile teha ei taha, pigem teeks nendega midagi vahvat. P'i tädi, kes Aucklandis elab, pakkus aga välja, et ta teeb loomaaia piletid välja nende sünnipäeva puhul. Alla 4sed saavad tasuta, seega vaid minu ja P piletid tegelikult. 

Nii me reedel pärast P'i tööd asusimegi Aucklandi poole teele, mis on meist 2h kaugusel. Cooper kustus ruttu ära, Amber mingi hetk röökis pikalt. Lõpuks peatasime auto ning nii kui ma ta sülle võtsin, rahunes plika maha. Söötsin ta siis magama ning imekombel sain ta turvatooli tagasi ning viimased 30minutit olid vähekene vaiksemad.

P. tädi pere mulle väga meeldib, nii toredad meie moodi inimesed. Tädil ja tädimehel on kaks tütart ka, varajastes 20ndates eluaastates, kel oma pisimajad vanemate maja kõrval. Neist üks oli lausa tööl kellegiga vahetusi vahetanud, et meiega loomaaeda tulla saaks. 

Igatahes jõudsime kohale, ajasime natukene juttu ja siis läksime magama ära. Hommikul aitas Cooper esmalt sealse väikese loomaaia ära sööta. Tädil on nimelt paar kassi, mõned jänesed ja kanad. Lisaks üks koer, kes Cooperile hullupööra meeldis. P'ga leppisime aga kokku, et koera me endale küll võtma ei haka.

Enne lõunat jõudsime loomaaeda ning ilmaga vedas meil samuti väga väga. Amber oli küll veel natukene haige, seega ta virises enamuse ajast mul kandekotis ning teise poole magas selles. Cooper sai rõõmsalt õe kärus istuda ja jalgu puhata.

Loomaaed ise oli väga lahe. Paljud loomad küll peitsid end palava päikese eest, eriti kui loomade alad on ülimalt loomasõbralikud ja suured. Eestis vanasti nägid kõik nende väikeste puuride seest ära, haha. Cooperil mingi aeg viskas üle ja hakkas jäätist nõudma. Muidugi jäätisega on ta pirts ja sobib vaid maasikajäätis, mis juhtus aga kohvikus otsas olevat. Nii et ega ta meil ka just kõige suurem rõõmurull ei olnud. Lõpus meenete poes sai tuju vähe rõõmsamaks mingite vannipommidega, kust pisikesed loomad välja tulevad.

Pärast loomaaeda jäid mõlemad lapsed autos ilusti magama ja sõitsime koju tagasi. Ärkasid vaid umbes 50km enne kojujõudmist, mis oli päris hea.

Mõned pildid ka lõppu:





















No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...