Wednesday 16 March 2016

Kampsun Cooperile

Mul on tõeline kampsunite kudumise tuhin hetkel peal, sest ma isiklikult arvan, et nad tulevad mul täitsa kantavad juba välja. Arenemisruumi on veel kõvasti, aga jope all saab vähemalt kanda :)

Seekord valmis lihtne kampsun Cooperile. Kuna mustreid ma ei jälgi, siis see just päris ideaalselt ei istu. Tean, et järgmist kampsunit tehes võiks see sellest natukene pikem olla, varrukad võiksid paar silmust laiemad olla ning kaelaauk võiks ka väiksem olla. Väike katse-eksituse meetod, aga küll ma kõik mõõdud kunangi täpselt paika saan.


Kui kuti tähelepanu oli teleril, siis sain talle ruttu kampsuni selga ka suruda. Tal sai nii hea meel selle üle. Andke andeks ta püksata olek, aga nii on ju kõige mugavam tema meelest.


Järgmisena üritan talle eest nööbitavat kampsunit teha. Kui see ka õnnestub, jagan pilte ka.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...