Wednesday 9 September 2015

Cooperi uued papud

Laps ei ole veel pooleteise aastanegi ja juba ei salli ma talle uute jalatsite ostmist. Esmalt proovisime laupäeval, aga siis olid poed nii inimesi täis, et ei kannatanud olla või ei leidnud me ühtegi töötajat, kes meile õiged jalatsid tooks. Seetõttu käisin täna hommikupoolikul Cooperiga kahekesi talle jalatseid ostmas. Poes oli vähemalt ruumi käruga sisse minekuks ja isegi abi saime. Cooper küll nii abivalmis ei olnud ja tegi jalatsite jalga proovimise nii raskeks, et tervet paari ma talle korraga jalga ei saanudki, proovisime vaid mõlemast paarist ühe, et kindlaks teha, kas mahub.  Mahtus küll ja natukene kasvuruumi on ka.

Igatahes teame, kellel on nüüd meie peres kõige uhkemad jalatsid...


Kodus sain lõpuks lapsele mõlema jala papud ka jalga ja ta natukene poseeris. Riided võttis ta esimese asjana koju jõudes ära, sest talle meeldib porgand olla (pärast sain ikka koduriided selga, et ta päris tervet päeva paljana ei veedaks, ega suvi ei ole enam).


1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...