Tuesday 21 July 2015

Cooperi sõnad II



Cooper on viimasel ajal rohkem inglisekeelseid sõnu ütlema hakanud. Paar kuud tagasi sai kirja, mis sõnu ta siis oskas. Neist tänaseks Cooper'it rohkem öelnud ei ole, aga see-eest 'kaka' on juba aina tihedamini kontekstis ja isegi natukene ennem, kui päriselt potile vaja minna on. Kui potitreeningut ma talle väga enne teist eluaastat ei planeerinud, siis pott sai küll hiljuti ostetud. Täna hommikul esmakordselt panin kuti mähkmeta potile ka, kui ta 'kaka' ütles ja veel midagi mähkmesse teinud ei ole ning tegigi häda nagu suur poiss poti peal. Kuid sellest ma ei tahtnud veel rääkida, sest see on meil lihtsalt potiga tutvumine hetkel :)

Cooperi uued sõnad 1a ja pea 6k vanuselt:

DOGGY - Ehk eesti keeli koer. Iga koera kohta, mis meil tänaval vastu tuleb ning kordab seda siis sadamiljon korda.

KITTY-KITTY - Ehk eesti keeli kass. Kitty-kitty hakkas tegelikult enne doggy't ütlema, aga hetkel on iga koer ja kass tal esmalt doggy, aga kui me parandame kassi nähes, et see on kitty, siis hakkab ta ka kitty-kitty ütlema.

TREE (kõlab rohkem nagu tii) - Ehk eesti keeli puu. Absoluutselt ei tea, kuidas ta selle sõna omandanud on, ega me mingi puuteadlased ei ole. Viimasel ajal on küll õues olles ülesse ja puude poole näidanud ja siis oleme öelnud, mis asjaga tegu.

CAKE (kõlab kui 'eik') - Ehk eesti keeli kook, sest küpsetan ma ju nädalas ikka mitu korda, kui just mitte iga päev.

EYE - Ehk eesti keeli silm. Seda ütleb samal ajal, kui meil silmi peast välja torgib. Ta oskab veel ilusti ära näidata nina ja suu ka ning aeg-ajalt kõrvad, aga neid ta veel hästi üheski keeles öelda ei oska.

Meie järgi kordab ta veel mõningaid sõnu, aga päris enda aruga ta neid veel ei ütle, seega nendega keskima ei hakka :)



No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...