Friday 17 April 2015

Käisime mängimas

Tänaseks päevaks ei olnud esmalt üldse plaane. Toidupoodi minna polnud vaja ning ilm ei olnud piisavalt ilus, et üle tee mänguväljakule lipata. Kui Cooper mulle hommikul aga peaaegu südamerabanduse andis oma turnimisega, siis teadsin, et oli vaja midagi ikka teha, et ta energiat vähekene kulutada.


Mõned kuud tagasi käisime kodu ligidal olevas mängutoas, aga siis ei olnud Cooper pea millestki veel seal huvitatud. Mõtlesin, et kuna ta on nüüd juba üsna asjalik, siis prooviks veel. Väga hea mõte oli minna, sest seal olemist nautis poiss väga. Käis pallimeres mängimas, mängis mänguasjadega, vahtis teisi lapsi ja lapsevanemaid, jooksis ringi, mängis palli jms. Kindlasti läheme kunangi uuesti :)

Cooper pallimeres.

Väike pontsik.


I came in like a wrecking ball...

Jalgpalli mängib juba vabalt.

Igavesti normaalne laps, onju?

Koju naasdes oli plaan talle lõunat anda, siis piima ja siis magama saada. Kõik läks plaanipäraselt, ainult magamaminek võttis oma pool tundi. Cooper muudkui hõõrus silmi, rullus mööda voodit ringi ning naeris, ise jumalast väsinud. Lõpuks veel piima andes kustus ta ära ja saan mina ka lõpuks natukene puhata suurest mängimisest.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...